مطالعه و آماده سازی برای آزمون نظام مهندسی

مطالعه و آماده سازی برای آزمون نظام مهندسی:

مطالعه و آماده سازی برای آزمون نظام مهندسی : معمولاً از زمان ثبت نام تا روز آزمون حدود ۲ الی ۳ ماه فرصت دارید تا خود را برای یک رقابت نفسگیر در آزمونهای نظام مهندسی که به صورت openbook برگزار می شود آماده کنید.درست است که این آزمونها جزوه باز هستند و شما می توانید هرگونه جزوه، کتاب، دستنویس، کاغذ و… بهمراه خود ببرید ولی باید آمادگی خود را بسیار بالا ببرید چون در این آزمونها جنگ بر سر وقت و زمان است و لاغیر.

این دیدگاه که بعلت جزوه باز بودن ، این آزمونها بسیار ساده و راحت است کاملاً غلط و مردود است.

واقعیت امر کاملاً برعکس این دیدگاه است. یعنی برای این آزمونها باید بسیار بیشتر از آزمونهای معمول وقت و انرژی صرف شود چون منابع بسیار گسترده و زمان محدود می باشد بنابراین رمز موفقیت فقط و فقط بر سر سرعت عمل شما سر جلسه آزمون است.یک دور مطالعه روزنامه وار می تواند شما را با شیوه نگارش و جمله بندی های آیین نامه ای آشنا کند. این کمترین کاری است که شما برای آماده سازی آزمونهای نظام مهندسی انجام خواهید داد. بعد از مطالعه اولیه منابع موقع مرور سوالات سالهای گذشته است. البته دقت داشته باشید این کار برای کسب موفقیت کافی نبوده و صرفا شروع کار است.

8 نظر در مورد «مطالعه و آماده سازی برای آزمون نظام مهندسی»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    • خانم صالحی می‌گوید:

      سلام وقت بخیر، در کانال تلگرام گروه آموزشی نوآور ، بودجه بندی سوالات آزمون نظام مهندسی بیان شده است، برای عضویت در کانال تلگرام به این لینک رجوع کنید .

  • سلام و خسته نباشید .
    برای امتحان ازمون نظام مهندسی باید در کل کدام کتاب هارا مطالعه کنیم.راهنمایی کنید ممنون میشم.

    • پشتیبانی انتشارات نوآور می‌گوید:

      سلام وقت بخیر بستگی به رشتتون داره، در صفحه اصلی سایت به تفکیک رشته‌ها منابع آورده شده است. موفق باشید.

  • سلام
    من کاردانی نقشه کشی معماری-معماری خوندم .کارشناسی ناپیوسته رشته معماری معدل ۱۶.۴۹ تاریخ ۹۶.۵.۱۰ ایا در ازمون نظام مهندسی میتونم شرکت کنم؟(نظارت.اجرا.طراحی)؟ از چخ زمانی و از کجا باید شروع کنم برای قبولی ؟ممنون میشم راهنماییم کنید

    • پشتیبانی انتشارات نوآور می‌گوید:

      سلام وقت بخیر. بله، پس از گذشت سنوات لازم (۳سال از مدرک کارشناسی ) می توانید در آزمون صلاحیت نظارت، اجرا و طراحی شرکت کنید. موفق باشید. لطفا شماره خود را در اخبار نظام مهندسی ثبت کنید تا از زمان ثبت نام آزمون باخبر باشید. و کتابها و کلاس ها رامی توانید در این لینک مشاهده کنید.