کتاب بانک سوالات آزمون عمران محاسبات

کتاب بانک سوالات آزمون عمران محاسبات

بدون شک سخت‌ترین آزمون نظام مهندسی برای داوطلبان رشته عمران، صلاحیت محاسبات است که طبق آمار جسته گریخته حداکثر میزان قبولی داوطبان این آزمون حدود ۵ درصد در کل کشور می‌باشد. قبولی در آزمون نظام مهندسی عمران محاسبات به عواملی مختلفی چون پایه علمی داوطلب، روش مطالعه صحیح، برنامه‌ریزی و زمانبندی مناسب و استفاده از منابع و کتاب‌های خوب وابسته است.

بنابراین می‌بایست برای قبولی در آزمون نظام مهندسی عمران محاسبات زمان چند برابری نسبت به آزمون نظام مهندسی عمران نظارت و اجرا در نظر گرفته شود.بهترین روش برای قبولی و موفقیت در آزمون نظام مهندسی عمران محاسبات، بررسی و مرورتست‌های ادوار گذشته است چراکه آزمون عمران محاسبات برخلاف آزمون‌های عمران نظارت و اجرا، محاسباتی و مفهومی بوده و صرفا با تمرین و حل تستهای مختلف میتوان آمادگی لازم جهت موفقیت در این آزمون را کسب کرد.

لذا در این آزمون وقت بیشتری برای مرور و حل تست های ادوار گذشته باید اختصاص دهید. با بررسی کتاب بانک سوالات آزمون عمران محاسبات میتوان تعداد سوالات احتمالی هر مبحث را پیش بینی کرد و برای مباحثی که سوالات بیشتری از آن ها طرح میشود وقت بیشتری اختصاص داد. همچنین سوالات مطرح شده در آزمون نظام مهندسی عمران محاسبات شباهت بسیار زیادی به سوالات طرح شده در ادوار قبلی این آزمون‌ها دارد که با بررسی آن ها می توان نهایت آمادگی را  به دست آورد.

بودجه بندی سوالات برای آزمون نظام مهندسی عمران محاسبات به شرح زیر می باشند:

  • مبحث ۹ (طرح و اجرای ساختمان های بتن آرمه) نزدیک ۱۷ سوال
  •  مبحث ۱۰ (طرح و اجرای ساختمان های فولادی) حدود ۱۵ سوال
  •  آیین نامه استاندارد ۲۸۰۰ حدود ۹ سوال
  •  مبحث ۶ (بارهای وارد بر ساختمان) حدود ۶ سوال
  •  مبحث ۷ (پی و پی سازی) حدود ۵سوال
  •  مبحث ۸ (طرح و اجرای ساختمان ها با مصالح بنایی) در حدود ۳ سوال
  •  اصول و مبانی استاتیک، مقاومت مصالح و تحليل سازه‌ها ۳ سوال
  •  مبحث ۱۱ (طرح و اجرای صنعتی ساختمان ها) و مکانیک خاک و گودبرداری جمعا ۲ سوال

به همین منظور انتشارات نوآور کتاب بانک سوالات آزمون عمران محاسبات را با عنوان کتاب تشریح کامل سوالات طبقه بندی شده آزمون های نظام مهندسی عمران محاسبات منتشر کرده است. در این کتاب سوالات ادوار گذشته بر اساس آخرین ویرایش مباحث مقررات ملی ساختمان طبقه‌بندی شده‌اند. بطور مثال تمامی سوالات بار باد یا بار برف آزمون‌های دوره‌های قبل در کنار هم و در یک بخش گردآوری شده است. همچنین شایان ذکر است که در ابتدای هر فصل خلاصه درس و یادآوری فرمولهای مهم و مطالب پر تکرار می‌باشد، بنابراین می‌توانید پس از مطالعه هر بخش و موضوعی از مباحث، بلافاصله تست‌های مربوط به همان موضوع را هم مرور کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های کتاب بانک سوالات آزمون عمران محاسبات پاسخ‌های کاملا تشریحی، گام به گام بهمراه رسم اشکال مرتبط جهت درک بهتر داوطلبان با هر پایه علمی می‌باشد. در ضمن تمامی سوالات این کتاب با آخرین ویرایش مباحث مقررات ملی ساختمان منطبق است و سوالاتی که مربوط به ویرایش‌های گذشته مباحث بود تا جایی که به ارزش سوال آسیب نمیرساند با ویرایش جدید مباحث اصلاح و تغییر کرده است.

امیدواریم با استفاده از کتاب بانک سوالات آزمون عمران محاسبات انتشارات نوآور

شانس قبولی داوطلبان در آزمون نظام مهندسی عمران محاسبات بیشتر از پیش گردد.

لینک مشاهده کتاب در سایت: https://goo.gl/Y9AUDq

  • ‎-%۱۰ کتاب تشریح کامل سؤالات طبقه بندی‌شده آزمون‌های نظام مهندسی عمران محاسبات

    کتاب تشریح کامل سؤالات طبقه بندی‌شده آزمون‌های نظام مهندسی عمران محاسبات

    نمره ۴.۶۸ از ۵
    ۶۷۸,۰۰۰تومان

    ۶۱۰,۲۰۰تومان

انتشارات نوآور

ناشر تخصصی کتاب های نظام مهندسی

4 نظر در مورد «کتاب بانک سوالات آزمون عمران محاسبات»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • سلام.اصلا بدور از اخلاق هست رو قیمت کتاب،برچسب افزایش قیمت زده بشه؟!!
    متاسفم براتون.کتاب جدول اشتال رو خریدم دیدم روش قیمت زدین!!!

    • پشتیبانی انتشارات نوآور می‌گوید:

      سلام مهندس علیزاده بزرگوار، لطفا پیش از ثبت سفارش، قوانین و شرایط خرید از سایت رو با دقت مطالعه فرمایید:

      ۳- احتراما به عرض می‌رساند به علت نوسانات قیمت کاغذ در برخی از کتاب ها ممکن است ناچار به افزایش قیمت با آرم نشر نوآور با مجوز اتحادیه ناشران و کتابفروشان شویم و از این بابت پوزش می‌طلبیم.

  • سلام چرا قیمتهای کتب شما در سایتتون بیشتر از سایتهای دیگه اس همینطور پکیج محاسباتتون اگر سایت دیگه تهیه کنیم ۴۳۹۲۰۰ میشود!!!!؟؟؟؟

    • پشتیبانی انتشارات نوآور می‌گوید:

      سلام مهران عزیز،
      با توجه به اینکه ما ناشر این کتاب‌ها هستیم معمولا دو علت وجود داره:
      ۱) کتاب دیگران ویرایش قدیمی هستش و منطبق بر منابع آزمون پیش رو نیست.
      ۲) کتاب دیگران ویرایش جدید هست ولی هنوز قیمت کتاب رو در سایتشون بروزرسانی نکرده اند (در حقیقت شما قیمت چاپ قبلی رو در سایت اون‌ها می‌بینید) و بعد از ثبت سفارش‌تون، باهاتون تماس می‌گیرن و می‌گن که مابه التفاوت رو براشون کارت به کارت کنید تا تازه کتاب رو از ما بخرند و بعد برای شما ارسال کنند.

      موفق و سلامت باشید.