کتاب سوالات آزمون‌ های نظام مهندسی عمران نظارت

معرفی کتاب سوالات آزمون‌ های نظام مهندسی عمران نظارت :

کتاب سوالات آزمون‌ های نظام مهندسی عمران نظارت ( کتاب سوالات آزمون‌ های نظام مهندسی عمران نظارت  تشریح کامل سوالات آزمون‌ های نظام مهندسی عمران )

مهمترین ویژگی های کتاب سوالات آزمون های نظام مهندسی عمران نظارت ( کتاب تشریح کامل سوالات آزمون‌های نظام مهندسی عمران ) :

۱- تعیین درجه سختی هر سوال:

با توجه به جزوه باز بودن آزمون نظام مهندسی ، زمان محدود پاسخ گویی و ارزش یکسانی که همه سوالات دارند، تعیین درجه سختی هر سوال اهمیت پیدا میکند. لذا با بررسی تک تک سوالات  و نیز مدت زمان لازم برای پاسخگویی به هر سوال سه سطح کلی آسان، متوسط و دشوار تعیین شده است.

۲- تعیین سوالات مشابه:

با بررسی سوالات ادوار گذشته، سوالات مشابهی که در دوره های مختلف تکرار شده‌‌اند، مشخص شده است. بنابراین می‌توانید سوالات مهم و پرتکرار مدنظر طراحان سوال را تشخیص دهید. همچنین برای یادگیری بهتر و عمیق‌تر یک موضوع می‌توانید تست‌های مشابه را به راحتی تشخیص دهید و مرور نمایید.

۳ تعیین کلیدواژه هر سوال:

همانطور که مستحضر هستید کتاب های کلیدواژه نقش موثری در آزمون نظام مهندسی ایفا می‌کنند، همچنین تشخیص درست کلیدواژه هر سوال نیز بسیار مهم و تعیین کننده است. گاها پیش آمده که داوطلب با تشخیص کلیدواژه اشتباه زمان زیادی را برای جستجو هدر می‌دهد. لذا به منظور استفاده صحیح و بهینه از کتاب کلیدواژه و راهنمایی جهت تشخیص بهترین کلمات کلیدی، در این کتاب برای هر سوال کلیدواژه تعیین شده است. بنابراین داوطلبان می تواند در حین مرور و پاسخ  به تست های ادوار گذشته، مهارت انتخاب کلیدواژه صحیح را بدست آورند.

۴- اصلاح و تغییر سوالات قدیمی طبق آخرین ویرایش مباحث:

با توجه به تغییرات به وجود آمده در مباحث و آیین نامه ها، امکان پاسخ به برخی سوالات ادوار گذشته با ویرایش جدید میسر نبود، لذا سعی کردیم با در نظر گرفتن ارزش محتوایی سوال، این نوع سوالات را با حداقل تغییرات ویرایش کنیم و در مواردی که ویرایش سوال میسر نبود، سوالات مشابه و متناسب با آخرین ویرایش مباحث ارائه شده است.

۵-  پاسخ تمامی سوالات با اضافه کردن توضیحات و شکلهای مرتبط روانتر شده است.

۶-  خلاصه‌ نکات بسیار مهم از مباحث مقررات ملی که در بخش اول کتاب آورده شده بود در این ویرایش کاملتر شده است.

۷- ایرادات و ابهامات موجود در برخی از سوالات باعث تناقض و اشتباه  کلید ارائه شده در سایت دفتر مقررات شده بود، که در کتاب سوالات آزمون های نظام مهندس نشر نوآور به این  موارد اشاره شده و سعی شده است در قالب نکات و تذکر به کامل‌ترین شکل پاسخ داده شود.

لینک خرید کتاب:

2 نظر در مورد «کتاب سوالات آزمون‌ های نظام مهندسی عمران نظارت»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • سلام خسته نباشيد
    واقعا كتاب خوب و مفيد هست
    يه مورد داره كه مبحث پنجم پاسخنامه با ويرايش ٩٦ سازگار نيست
    ممنون ميشيم اصلاحيه بدين
    سپاسگذارم

    • پشتیبانی انتشارات نوآور می‌گوید:

      سلام وقت بخیر. تمامی سوالات با ویرایش جدید مباحث پاسخ داده شده اند. اما سوالات آزمون های سال قبل که در ویرایش قدیم مبحث پنجم بوده و در ویرایش جدید حذف شده اند با ویرایش قدیم پاسخ داده شده و در انتهای جواب نوشته شده که پاسخ این سوال در ویرایش جدید حذف شده است. موفق باشید.