کلاس‌ آمادگی آزمون کارشناس رسمی دادگستری تاسیسات ساختمانی (نیمه دوم ۱۴۰۲ دوره آنلاین کد#۳)

۴,۰۰۰,۰۰۰تومان

مشخصات کلاس:

مشخصات و ویژگی‌های کلاس‌های آزمون کارشناس رسمی

عنوان دوره کلاس‌های آنلاین کارشناس رسمی تاسیسات ساختمانی
مدرس(ها) دکتر پیمان ابراهیمی ناغانی
مهندس پوریا ساسانفر
مدت‌دوره 110 ساعت
تاریخ شروع مطابق برنامه اعلامی
تاریخ پایان
روزهای برگزاری کلاس مطابق برنامه اعلامی
ساعت کلاس مطابق برنامه اعلامی
نوع دوره آنلاین

توجه:
به دلیل محدودیت زمانی تا آزمون (1402/08/12)، بخش تاسیسات برقی مطابق با برنامه فوق به صورت آنلاین برگزار می‌شود، و بخش تاسیسات مکانیکی به صورت آفلاین ارائه خواهد شد. 

ویژگی‌های کلاس‌های آنلاین کارشناسی رسمی تاسیسات ساختمانی:

  • برگزاری کلاس‌ها در نرم‌افزار اختصاصی “نوآور آنلاین”
  • امکان دانلود و مشاهده مجدد ویدئوهای ضبط شده کلاس به دفعات نامحدود صرفا در نرم‌افزار اختصاصی “نوآور آنلاین”
  • تهیه کتب منابع آزمون نظام مهندسی با تخفیف ویژه برای اعضای کلاس
  • عضویت در گروه پیام رسان “ایتا” جهت دریافت اطلاعیه‌ها و برنامه‌های کلاس (امکان استفاده از نسخه تحت وب پیام رسان “ایتا” بدون نیاز به نصب نرم‌افزار نیز وجود دارد)

آیا به راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟ می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر در مورد کلاس‌ها در ساعات کاری با تلفن‌های 2-66484190(021) و 09123076748 تماس حاصل نمایید.

نمایش جزئیات بیشتر نمایش محصولات مشابه نمایش توضیحات و سرفصل‌ها

نکات مهم قبل از ثبت‌نام
  1. امکان شرکت در کلاس فقط از طریق نرم‌افزار اندروید/ویندوز نوآور وجود دارد.
  2. امکان شرکت در کلاس روی دستگاه‌های آیفون و مک وجود ندارد.
  3. حداقل مشخصات موردنیاز رایانه: ۴ گیگابایت رم و ویندوز ۱۰ با معماری ۶۴ بیتی.
  4. حداقل مشخصات موردنیاز تلفن همراه: اندروید ۷ و ۱ گیگابایت فضای خالی.
  5. حداقل اینترنت موردنیاز: اینترنت پایدار با سرعت ۱ مگابیت بر ثانیه
  6. لطفا پیش از ثبت‌نام، از نصب و اجرای نرم‌افزار نوآور مطمئن شوید.
  7. ثبت‌نام شما به منزله مطالعه و قبول، شرایط و قوانین شرکت در کلاس است.
صاف

توضیحات

کلاس‌ آمادگی آزمون کارشناس رسمی تاسیسات ساختمانی

امروزه یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین دغدغه‌های فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی مثل مهندسی تاسیسات، مهندسی عمران، معماری و… شرکت در آزمون کارشناس رسمی و قبولی در این آزمون است. قبولی در این آزمون به دلیل تعدد منابع و مطالب بسیار سخت و زمان بر خواهد بود. در حال حاضر به دلیل وجود محدودیت زمانی و مشغله افراد امکان شرکت در کلاس‌های حضوری برای برخی وجود ندارد. به همین دلیل بهتر است از کلاس‌ آنلاین آزمون کارشناس رسمی تاسیسات ساختمانی برای قبولی در این آزمون استفاده کنید. شرکت در دوره‌های آنلاین مزایای بسیاری نسبت به کلاس‌های حضوری دارد. مهم‌ترین مزیت این دوره‌ها صرفه‌جویی در زمان و وقت شما است. در ادامه این مطلب به بررسی و معرفی بهترین دوره آنلاین کارشناس رسمی تاسیسات ساختمانی می‌پردازیم.

منابع آزمون کارشناس رسمی دادگستری تاسیسات ساختمان

همانطور که می‌دانید وسعت و گستردگی منابع آزمون‌ کارشناس رسمی بسیار زیاد است و محدود به دو الی سه منبع نیست. برای قبولی در این آزمون فقط مطالعه منابع کافی نیست و شما نیاز به شرکت در کلاس آنلاین کارشناس رسمی دادگستری تاسیسات دارید. سؤالات آزمون کارشناس رسمی تاسیسات ساختمانی اغلب مربوط به دو رشته برق و مکانیک است؛ به همین دلیل داوطلبان باید به دروس هر دو رشته تسلط کافی داشته باشند. در نتیجه منابع آزمون کارشناس رسمی تاسیسات ترکیبی از رشته برق و مکانیک خواهد بود. در ادامه به مهم‌ترین و کامل‌ترین منابع این آزمون اشاره می‌کنیم.

۱-کتاب درس‌نامه آزمون کارشناس رسمی تاسیسات (مبحث تاسیسات الکتریکی)
۲-کتاب درس‌نامه آزمون کارشناس رسمی تاسیسات (مبحث تاسیسات مکانیکی)
۳-کتاب سؤالات آزمون کارشناسی رسمی تاسیسات ساختمانی (کتاب اول: تاسیسات الکتریکی)
۴-کتاب سؤالات آزمون کارشناسی رسمی تاسیسات ساختمانی (کتاب دوم: تاسیسات مکانیکی)
۵-کتاب قوانین و مقررات مباحث عمومی آزمون‌های کارشناس رسمی
۶-کتاب درس‌نامه و تشریح سؤالات برگزیده آزمون‌های کارشناس رسمی تاسیسات ساختمان

با مطالعه این کتب و شرکت در دوره‌های آنلاین کارشناس رسمی تاسیسات می‌توانید درصد قبولی خود را در این آزمون تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. اغلب آموزشگاه‌ها منابع خاصی را برای این آزمون معرفی می‌کنند، اما بهترین و کامل‌ترین منابع ارائه شده برای آزمون کارشناس تاسیسات ساختمان کتب معرفی شده در این بخش هستند. در نتیجه توصیه ما برای کسب آمادگی بیشتر به منظور شرکت در این آزمون استفاده از کلاس آنلاین کارشناس رسمی تاسیسات است.

مخاطب کلاس آنلاین کارشناس رسمی دادگستری تاسیسات ساختمان 

مخاطبان اصلی این دوره داوطلبان آزمون‌های کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضائیه است. برای شرکت در آزمون کارشناسی رسمی باید پنج سال سابقه کار مرتبط به همراه تحصیل در یکی از رشته‌های ذکر شده در جدول می‌باشد.

رشته‌های مورد تأیید آزمون کارشناس رسیم قوه قضائیه تاسیسات ساختمانی

مهندسی برق (تمامی گرایش) مهندسی مکانیک (تمامی گرایش‌ها)
مهندسی ساخت و تولید مهندسی انرژی
مهندسی فناوری شبکه‌های توزیع برق مهندسی تاسیسات
مهندسی تهویه و تبرید مهندسی فناوری مکانیک
تاسیسات حرارتی وبرودتی مهندسی تکنولوژی برق ( گرایش شبکه‌های انتقال و توزیع)
مهندسی مکاترونیک مهندسی فناوری برق شبکه های توزیع
مهندسی فناوری شبکه های انتقال برق

رشته‌های مورد تأیید آزمون کارشناس رسمی دادگستری تاسیسات ساختمانی

مهندسی الکترومکانیک مهندسی تأسیسات
مهندسی مکانیک (کلیه گرایش ها) مهندسی فناوری مکانیک -تاسیسات حرارتی و برودتی
مهندسی برق (کلیه گرایش ها) مهندسی تکنولوژی برق (گرایش : شبکه های انتقال و توزیع)
مهندسی تهویه و تبرید مهندسی فناوری مکاترونیک
مهندسی انرژی مهندسی فناوری شبکه های انتقال برق
مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق مهندسی تکنولوژی برق

نحوه برگزاری دوره آنلاین تاسیسات ساختمانی 

اگر شما در شهری خارج از تهران زندگی می‌کنید و برای شرکت در این دوره‌ها در شهر شما تمهیداتی اندیشیده نشده است نگران نباشید. شما می‌توانید به راحتی در کلاس‌های آنلاین مربوط به دوره کارشناس دادگستری شرکت کنید. البته باید قبل از شرکت در دوره از ویژگی‌های دوره مطلع شوید. همچنین شرایط سابقه کار را بررسی کنید و با مدرسین دوره نیز آشنا شوید.

وقتی در این دوره‌ها شرکت می‌کنید از منابع کارشناس رسمی دادگستری تاسیسات ساختمانی توسط اساتید مجرب کاملا آگاه شوید و بدون استرس از توانایی مدرسین دوره بهره ببرید. به این شکل خودتان را برای آزمون آماده می‌کنید.

کلاس آنلاین آزمون کارشناس رسمی در موسسه نوآور برگزار می‌شود. در این موسسه مدرسان دوره کاملا به مفاهیم مربوط به آزمون دادگستری مسلط هستند و می‌توانید با خیال راحت در این دوره‌ها شرکت کنید. مدت زمان برگزاری هر دوره ۱۰۰ ساعت است و نحوه برگزاری کلاس به صورت آنلاین است.

شما می‌توانید هر سوالی در مورد نحوه در اختیار قرار گرفتن ویدئو دارید را از کارشناسان موسسه بپرسید. ساعات برگزاری کلاس‌ها به طوری در نظر گرفته شده است که برای شاغلین مشکلی ایجاد نشود. شما به راحتی بعد از برگشتن از سر کار به منزل می‌توانید در منزل خود و از طریق اینترنت در این کلاس‌ها شرکت کنید.

شرایط عمومی ثبت نام کارشناس رسمی 

متقاضیانی که قصد دارند پروانه رسمی دادگستری دریافت کنند باید واجد یک سری شرایط عمومی باشند. شرایط عمومی لازم برای شرکت در دوره‌های رسمی دادگستری در زیر آورده شده است.

  • متدین به دین اسلام
  • دارا بودن تابعیت ایرانی
  • عدم سوء سابقه
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • نداشتن عضویت در هیچ گروه غیر قانونی در گذشته
  • داشتن ۵ سال سابقه کار بعد از فارغ التحصیلی الزامی است. 
  • داری مدرک لیسانس و بالاتر
  • داشتن سلامت جسمی 

ارائه کارت پایان خدمت سربازی یا کارت معافیت برای آقایان الزامی است.

آشنایی با مدرسین  

اگر بخواهیم در مورد کلاس آنلاین آزمون کارشناس رسمی تاسیسات ساختمانی این دوره اطلاعاتی به شما بدهیم باید بگوییم که از اساتید بسیار مجربی مانند آقای دکتر پیمان ابراهیمی ناغانی، آقای مهندس  پوریا ساسان‌فر برای تدریس دروس بهره گرفته شده است. این اساتید با اطلاع از منابع آزمون و تسلط به مباحث آزمون می‌توانند  به شما در موفقیت در این آزمون کمک شایانی نمایند.

گروه آموزشی نوآور

ناشر تخصصی کتب نظام مهندسی

 

توضیحات تکمیلی

نوع ثبت نام

ثبت نام قطعی, ثبت نام قسطی, رزرو, یک جلسه رایگان

رزومه مدرس

دکتر پیمان ابراهیمی ناغانی

اگر بخواهیم به بررسی سوابق آقای دکتر پیمان ابراهیمی ناغانی بپردازیم باید بگوییم که ایشان مولف بیش از ۱۴ کتاب در زمینه‌های مختلف مرتبط با انرژی و آزمون‌های نظام مهندسی هستند. همچنین سابقه تدریس در دانشگاه‌های مختلفی مانند دانشگاه آزاد اسلامی کرج، تهران غرب، جهاد دانشگاهی واحد تهران، دانشگاه دولتی بیرجند و موسسات مختلفی مانند موسسه عالی خانه عمران، موسسه عالی نوین پارسیان، سازمان نظام مهندسی و بسیاری مراکز دیگر را در کارنامه خود دارند. همچنین سوابق اجرایی بسیار زیاد و متعددی از ایشان موجود است.

مهندس پوریا ساسانفر

اگر شما در مورد شرکت در کلاس آنلاین آزمون کارشناس رسمی برق ماشین و تاسیسات کارخانجات تردید دارید باید بگوییم که با توجه به تیم مدرسین بسیار قوی این مجموعه شما می‌توانید از تدریس کامل دروس و ارائه نکات لازم برای آزمون اطمینان داشته باشید.  البته شرط موفقیت در آزمون به میزان تلاش‌های شما و مطالعه خود شما بستگی دارد.. آقای مهندس  پوریا ساسان‌فر با داشتن  چندین سالسابقه کار و تدریس موفقدر دوره‌های متعددی از جمله تدریس در وزارت نیرو در استان‌های مختلف، وزارت صنایع، وزارت مسکن، پتروشیمی، صنایع دفاعی و هسته‌ای، جهادهای دانشگاهی و … سابقه بسیار درخشانی در امر تدریس دارند.

آقای مهندس ساسان‌فر بیش از ۱۰ جلد کتاب در زمینه تاسیسات برقی و آزمون‌های نظام مهندسی را به رشته تحریر درآورده‌اند که نشان دهنده میزان تسلط و تخصص ایشان در این زمینه است.

همچنین ایشان دارای سوابق بسیار متعددی در زمینه‌های مختلف از جمله شرکت‌‌های برق منطقه‌ای، شرکت ایران‌ خودرو، شرکت سایپا، سازمان نظام مهندسی ساختمان در بیش از ۱۸ استان، و بسیاری پروژه‌های دیگر است. لذا با تسلط کامل و آشنایی با تمام زمینه‌های کاری می‌توانند نکات بسیار ارزشمندی که حاصل کار و تجربه ایشان در این سال‌ها است را به شما منتقل کنند.

کتابهای پیشنهادی دوره

1 دیدگاه و امتیاز خریداران برای کلاس‌ آمادگی آزمون کارشناس رسمی دادگستری تاسیسات ساختمانی (نیمه دوم ۱۴۰۲ دوره آنلاین کد#۳)

  1. نمره 3 از 5

    امین ابوالحسنی

    خریدار۰۲/۰۳/۲۷ هنوز اجرا تشده

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

محصولات پیشنهادی سایر کاربران سایت: