کلاس‌ آمادگی آزمون کارشناس رسمی برق ماشین و تاسیسات کارخانجات (نیمه دوم ۱۴۰۲ دوره آنلاین کد#۳)

۶,۰۰۰,۰۰۰تومان

مشخصات کلاس:

مشخصات و ویژگی‌های کلاس‌های آزمون کارشناس رسمی

عنوان دوره کلاس‌ آمادگی آزمون کارشناس رسمی برق ماشین و تاسیسات کارخانجات
مدرس(ها) دکتر پیمان ابراهیمی ناغانی

مهندس محمود افضلی

مهندس پوریا ساسانفر

مدت‌دوره 160 ساعت
تاریخ شروع طبق برنامه اعلامی
تاریخ پایان
روزهای کلاس طبق برنامه اعلامی
ساعت کلاس طبق برنامه اعلامی
نوع دوره آنلاین

توجه:
به دلیل محدودیت زمانی تا آزمون (1402/08/12)، بخش عمده کلاس (تاسیسات برق و کارخانجات) مطابق با برنامه فوق به صورت آنلاین برگزار می‌شود، و الباقی مدت دوره (تاسیسات مکانیکی) به صورت آفلاین ارائه خواهد شد. 

ویژگی‌های کلاس‌های آنلاین کارشناسی رسمی برق ماشین و تاسیسات کارخانجات:

  • برگزاری کلاس‌ها در نرم‌افزار اختصاصی “نوآور آنلاین”
  • امکان دانلود و مشاهده مجدد ویدئوهای ضبط شده کلاس به دفعات نامحدود صرفا در نرم‌افزار اختصاصی “نوآور آنلاین”
  • تهیه کتب منابع آزمون با تخفیف ویژه برای اعضای کلاس
  • عضویت در گروه پیام رسان “ایتا” جهت دریافت اطلاعیه‌ها و برنامه‌های کلاس (امکان استفاده از نسخه تحت وب پیام رسان “ایتا” بدون نیاز به نصب نرم‌افزار نیز وجود دارد)

آیا به راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟ می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر در مورد کلاس‌ها در ساعات کاری با تلفن‌های 2-66484190(021) و 09123076748 تماس حاصل نمایید.

نمایش جزئیات بیشتر نمایش محصولات مشابه نمایش توضیحات و سرفصل‌ها

نکات مهم قبل از ثبت‌نام
  1. امکان شرکت در کلاس فقط از طریق نرم‌افزار اندروید/ویندوز نوآور وجود دارد.
  2. امکان شرکت در کلاس روی دستگاه‌های آیفون و مک وجود ندارد.
  3. حداقل مشخصات موردنیاز رایانه: ۴ گیگابایت رم و ویندوز ۱۰ با معماری ۶۴ بیتی.
  4. حداقل مشخصات موردنیاز تلفن همراه: اندروید ۷ و ۱ گیگابایت فضای خالی.
  5. حداقل اینترنت موردنیاز: اینترنت پایدار با سرعت ۱ مگابیت بر ثانیه
  6. لطفا پیش از ثبت‌نام، از نصب و اجرای نرم‌افزار نوآور مطمئن شوید.
  7. ثبت‌نام شما به منزله مطالعه و قبول، شرایط و قوانین شرکت در کلاس است.

اطلاعات مربوط به این محصول 14 دقیقه قبل بروزرسانی شده است

صاف

توضیحات

کلاس‌ آمادگی آزمون کارشناس رسمی برق ماشین و تاسیسات کارخانجات

می‌خواهیم مطالبی را در مورد کلاس‌ آنلاین آزمون کارشناس رسمی برق ماشین و تاسیسات کارخانجات بیان کنیم. اهمیت این دوره‌ها برای متقاضیانی که می‌خواهند در این آزمون شرکت کنند بسیار زیاد است. دوره‌های آنلاین به افراد امکان می‌دهد فارغ از محل زندگی خود بتوانند از امکانات و شرایط یکسان با سایر افراد بهره‌مند شوند. کلاس آنلاین آزمون کارشناس رسمی برق ماشین و تاسیسات کارخانجات به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی در این کلاس‌ها شرکت کنید و خودتان را برای آزمون دادگستری آماده کنید. اگر شما هم قصد دارید در این آزمون شرکت کنید تا  انتهای مقاله در کنار ما بمانید.

 دوره آنلاین آزمون کارشناس رسمی دادگستری ماشین آلات

شاید با خودتان فکر کنید که کلاس آنلاین آزمون کارشناس رسمی برق ماشین و تاسیسات کارخانجات چه کاربردی دارد؟ و یا شاید این سوال برای شما مطرح شود که کارشناس رسمی دادگستری چه ارتباطی به حوزه برق و تاسیسات دارد. در پاسخ به این سوال باید گفت که امروزه به دلیل رشد تکنولوژی و استفاده روز افزون از وسایل برقی حجم بسیار زیادی از این وسایل روزانه وارد بازار می‌شود که بخشی وارداتی و بخشی تولید داخل است. این وسایل از زمان تولید تا وقتی که به دست مصرف کننده برسد راه طولانی را طی می‌کند. دوره آنلاین آزمون کارشناس رسمی دادگستری ماشین آلات مهندسان یاد می‌گیرند که به این مسیر تولیدی نظارت کنند.

 بسیاری از مواقع شکایات زیادی در زمینه خرابی‌های دستگاه‌های برقی و یا در ابعاد وسیع‌تر تاسیسات کارخانجات ثبت می‌شود. در این شرایط کارشناسان رسمی دادگستری باید به این موارد رسیدگی کنند و به بررسی شکایت بین شاکی و متشاکی بپردازند.

در مراجع قضایی باید کارشناسان خبره و معتمد به قضات برای بررسی پرونده کمک کنند و برای این کار باید احراز صلاحیت شوند و پروانه کارشناس رسمی را نیز دریافت نمایند. به همین دلیل لزوم شرکت در ازمون دادگستری و قبولی در این رشته برای این سمت شغلی ضروری است.

مخاطبین دوره چه کسانی هستند؟

مخاطبان اصلی این دوره داوطلبان آزمون‌های کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضائیه هستند. برای شرکت در آزمون کارشناسی رسمی باید پنج سال سابقه کار مرتبط به همراه تحصیل در یکی از رشته‌های ذکر شده در جدول می‌باشد.

رشته‌های مورد قبول کارشناسی رسمی قوه قضائیه تاسیسات برق، تأسیسات کارخانجات

مهندسی برق ( تمامی گرایش‌ها) مهندسی مکانیک ( تمامی گرایش‌ها)
مهنسی صنایع (فاقد گرایش) مهندسی صنایع (گرایش تکنولوِژی صنعتی)
مهندسی صنایع ( گرایش تولید صنعتی) مهندسی صنایع ( گرایش برنامه ریزی و تحلیل سیستم‌ها)
مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید- ماشین افزار مهندسی فناوری مکانیک- ماشین افزار، مهندسی ساخت و تولید
مهندسی فناوری مکانیک تاسیسات حرارتی وبرودتی
مهندسی مکاترونیک مهندسی تکنولوژی برق ( گرایش شبکه های انتقال و توزیع)
مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق مهندسی فناوری شبکه‌های انتقال برق
مهندسی فناوری مکاترونیک مهندسی فناوری برق شبکه های توزیع
مهندسی تاسیسات مهندسی تکنولوژی گرایش مکانیک نیروگاه

رشته‌های مورد قبول کارشناسی رسمی دادگستری برق ماشین آلات و تأسیسات کارخانجات

مهندسی برق (کلیه گرایش‌ها) تأسیسات حرارتی و برودتی
مهندسی مکانیک (کلیه گرایش‌ها) مهندسی مکاترونیک
مهندسی صنایع (کارشناسی فاقد گرایش) مهندسی تکتولوژی برق ( گرایش شبکه های انتقال و توزیع)
مهندس صنایع (گرایش تکنولوژی صنعتی، تولید صنعتی، برنامه ریزی و تحلیل سیستم مهندسی فناوری مکاترونیک
مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید-ماشین افزار مهنسی فناوری برق شبکه های توزیع
مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار مهندسی فناوری شبکه های انتقال برق
مهندسی ساخت و تولید مهندسی تأسیسات
مهندسی فناوری مکانیک مهندسی تکنولوژی (گرایش : مکانیک نیروگاه)
مهندسی تکنولوژی برق-قدرت مهندسی تکنولوژی کنترل ساخت و تولید – ماشین ابزار
مهندسی ماشین افزار برنامه ریزی و تحلیل سیستم
مهندسی تکنولوژی و تولید مهندسی تکنولوژی و مراقبت و نگهداری مکانیک نیروگاه
تولید صنعتی تکنولوژی صنعتی
مهندسی تکنولوژی میکروماشین

نحوه برگزاری کلاس‌ آنلاین آزمون کارشناس رسمی برق ماشین و تاسیسات کارخانجات

اگر شما در شهری خارج از تهران زندگی می‌کنید و برای شرکت در این دوره‌ها در شهر شما تمهیداتی اندیشیده نشده است نگران نباشید. شما می‌توانید به راحتی در کلاس‌های آنلاین مربوط به دوره کارشناس دادگستری شرکت کنید. البته باید قبل از شرکت در دوره از ویژگی‌های دوره مطلع شوید. همچنین شرایط سابقه کار را بررسی کنید و با مدرسین دوره نیز آشنا شوید.

وقتی در این دوره‌ها شرکت می‌کنید از منابع کارشناس رسمی دادگستری ماشین آلات توسط اساتید مجرب کاملا آگاه شوید و بدون استرس از توانایی مدرسین دوره بهره ببرید. به این شکل خودتان را برای آزمون آماده می‌کنید.

کلاس آنلاین آزمون کارشناس رسمی در موسسه نوآور برگزار می‌شود. در این موسسه مدرسان دوره کاملا به مفاهیم مربوط به آزمون دادگستری مسلط هستند و می‌توانید با خیال راحت در این دوره‌ها شرکت کنید. مدت زمان برگزاری هر دوره ۱۵۰ ساعت است و نحوه برگزاری کلاس به صورت آنلاین است.

شما می‌توانید هر سوالی در مورد نحوه در اختیار قرار گرفتن ویدئو دارید را از کارشناسان موسسه بپرسید. ساعات برگزاری کلاس‌ها به طوری در نظر گرفته شده است که برای شاغلین مشکلی ایجاد نشود. شما به راحتی بعد از برگشتن از سر کار به منزل می‌توانید در منزل خود و از طریق اینترنت در این کلاس‌ها شرکت کنید.

شرایط عمومی ثبت نام کارشناس رسمی 

متقاضیانی که قصد دارند پروانه رسمی دادگستری دریافت کنند باید واجد یک سری شرایط عمومی باشند. شرایط عمومی لازم برای شرکت در دوره‌های رسمی دادگستری در زیر آورده شده است.

  • متدین به دین اسلام
  • دارا بودن تابعیت ایرانی
  • عدم سوء سابقه
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • نداشتن عضویت در هیچ گروه غیر قانونی در گذشته
  • داشتن حداقل ۲۵ سال سن
  • داشتن ۵ سال سابقه کار بعد از فارغ التحصیلی الزامی است. 
  • داری مدرک لیسانس و بالاتر
  • داشتن سلامت جسمی

ارائه کارت پایان خدمت سربازی یا کارت معافیت برای آقایان الزامی است.

آشنایی با مدرسین دوره دوره آنلاین آزمون کارشناس رسمی دادگستری ماشین آلات

اگر بخواهیم در مورد کلاس آنلاین آزمون کارشناس رسمی برق ماشین و تاسیسات کارخانجات و مدرسین این دوره اطلاعاتی به شما بدهیم باید بگوییم که از اساتید بسیار مجربی مانند آقای دکتر پیمان ابراهیمی ناغانی، آقای مهندس  پوریا ساسان‌فر و آقای مهندس محمود افضلی برای تدریس دروس بهره گرفته شده است. این اساتید با اطلاع از منابع آزمون و تسلط به مباحث آزمون می‌توانند  به شما در موفقیت در این آزمون کمک شایانی نمایند.

مخاطبین دوره کارشناسی رسمی دادگستری شامل کلیه فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی برق، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، مهندسی تاسیسات، مهندسی الکترومکانیک و مهندسی ماشین ابزار است.

با معرفی شرایط و موارد لازم برای شرکت در کلاس آنلاین آزمون کارشناس رسمی برق ماشین و تاسیسات کارخانجات بتوانید خودتان را برای آزمون دادگستری آماده کنید. دوره آنلاین آزمون کارشناس رسمی دادگستری ماشین آلات به شما این امکان را می‌دهد تا بعد از آزمون به صورت نامحدود از فیلم ضبط شده کلاس که در نرم افزار نوآور ارائه می‌شود استفاده کنید.

گروه آموزشی نوآور

 

توضیحات تکمیلی

نوع ثبت نام

ثبت نام قطعی, ثبت نام قسطی, رزرو, یک جلسه رایگان

رزومه مدرس

دکتر پیمان ابراهیمی ناغانی

اگر بخواهیم به بررسی سوابق آقای دکتر پیمان ابراهیمی ناغانی بپردازیم باید بگوییم که ایشان مولف بیش از ۱۴ کتاب در زمینه‌های مختلف مرتبط با انرژی و آزمون‌های نظام مهندسی هستند. همچنین سابقه تدریس در دانشگاه‌های مختلفی مانند دانشگاه آزاد اسلامی کرج، تهران غرب، جهاد دانشگاهی واحد تهران، دانشگاه دولتی بیرجند و موسسات مختلفی مانند موسسه عالی خانه عمران، موسسه عالی نوین پارسیان، سازمان نظام مهندسی و بسیاری مراکز دیگر را در کارنامه خود دارند. همچنین سوابق اجرایی بسیار زیاد و متعددی از ایشان موجود است.

مهندس پوریا ساسانفر

اگر شما در مورد شرکت در کلاس آنلاین آزمون کارشناس رسمی برق ماشین و تاسیسات کارخانجات تردید دارید باید بگوییم که با توجه به تیم مدرسین بسیار قوی این مجموعه شما می‌توانید از تدریس کامل دروس و ارائه نکات لازم برای آزمون اطمینان داشته باشید.  البته شرط موفقیت در آزمون به میزان تلاش‌های شما و مطالعه خود شما بستگی دارد.. آقای مهندس  پوریا ساسان‌فر با داشتن  چندین سالسابقه کار و تدریس موفقدر دوره‌های متعددی از جمله تدریس در وزارت نیرو در استان‌های مختلف، وزارت صنایع، وزارت مسکن، پتروشیمی، صنایع دفاعی و هسته‌ای، جهادهای دانشگاهی و … سابقه بسیار درخشانی در امر تدریس دارند.

آقای مهندس ساسان‌فر بیش از ۱۰ جلد کتاب در زمینه تاسیسات برقی و آزمون‌های نظام مهندسی را به رشته تحریر درآورده‌اند که نشان دهنده میزان تسلط و تخصص ایشان در این زمینه است.

همچنین ایشان دارای سوابق بسیار متعددی در زمینه‌های مختلف از جمله شرکت‌‌های برق منطقه‌ای، شرکت ایران‌ خودرو، شرکت سایپا، سازمان نظام مهندسی ساختمان در بیش از ۱۸ استان، و بسیاری پروژه‌های دیگر است. لذا با تسلط کامل و آشنایی با تمام زمینه‌های کاری می‌توانند نکات بسیار ارزشمندی که حاصل کار و تجربه ایشان در این سال‌ها است را به شما منتقل کنند.

مهندس محمود افضلی

دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک (ساخت و تولید)، کارشناسی ارشد مهندسی صنایع (سیستم‌ها و بهره وری) می‌باشند.

بیش از ۳۶ سال سابقه فعاليت تمام وقت و پاره وقت با مراكز صنعتی، تولیدی و تحقیقاتی در زمینه طراحی، ساخت و تولید انواع قطعات فلزی و لاستیکی، خودرو، شناور

سابقه ۱۵ سال تدریس دوره ماشین آلات صنعتی جهت آمادگی آزمون کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضائیه

مدرس و مشاوره شناسایی و حل خلاقانه مسئله

تدریس دوره ماشین آلات صنعتی در مراکز آموزشی تهران، کرج، اهواز، کرمان و ارومیه

برگزاری و تدريس دوره‌های آموزشی TRIZ در سازمان‌ها و مراكز علمی، آموزشي و صنعتی گوناگون از جمله دانشگاه پيام نور تهران شمال، دانشگاه شهيد عباسپور، مركز آموزش پتروشيمی، صنايع شهيد كلهر، موسسه مطالعات و نوآوری ايران، شهرداری تهران، صنایع دریایی ایران، مجتمع پتروشیمی تبریز

تالیف دو جلد کتاب مجموعه پاسخ های تشریحی سوالات کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضائیه

تألیف کتاب تشریح کامل آزمون های کارشناس رسمی قوه قضائیه و دادگستری رشته برق، ماشین و تاسیسات کارخانجات از جمله فعالیت‌های ایشان در حوزه تدریس و تألیف می‌باشد.

کتابهای پیشنهادی دوره

  • ‎-%۱۰ کتاب سوالات آزمون کارشناسی رسمی دادگستری و قوه قضائیه رشته تاسیسات کارخانجات (کتاب سوم: ماشین آلات و تولید)

    کتاب سوالات آزمون کارشناسی رسمی دادگستری و قوه قضائیه کارخانجات (کتاب سوم: ماشین آلات و تولید)

    نمره ۴.۵۵ از ۵
    ۱۴۶,۰۰۰تومان

    ۱۳۱,۴۰۰تومان

5 دیدگاه و امتیاز خریداران برای کلاس‌ آمادگی آزمون کارشناس رسمی برق ماشین و تاسیسات کارخانجات (نیمه دوم ۱۴۰۲ دوره آنلاین کد#۳)

  1. ندا قربانی

    سلام
    کلاس ها معمولا وسط هفته تشکیل میشن یا آخر هفته؟

    • پشتیبانی انتشارات نوآور

      سلام وقت بخیر، معمولا کلاس ها در طول هفته و یا اواخر هفته ممکن هست برگزار شود، اما زمان حدودی کلاسها تقریبا ساعت ۱۸ الی ۲۱ می‌باشد. ضمن اینکه شرکت‌کنندگان کلاس میتوانند بعد از هر جلسه ضبط شده کلاس را از طریق نرم افزار نوآور آنلاین دانلود و روی نرم افزار مجددا مشاهده نمایند.

  2. کاربر

    زمان شروع کلاس کارشناس دادگستری رشته ماشین آلات از چه تاریخی است؟

    • پشتیبانی انتشارات نوآور

      سلام با توجه به اینکه هنوز اطلاعی در مورد ثبت نام آزمون کارشناس رسمی نیست در صورت مشخص شدن زمان آزمون زمان دقیق برگزار کلاس‌ها متعاقبا اعلام می‌شود

    • پشتیبانی انتشارات نوآور

      سلام وقت بخیر، با توجه به اینکه هنوز زمان آزمون امسال اعلام نشده ، فعلا برنامه دقیق کلاس ارائه نشده است ، شما میتوانید ثبتنام کلاس رو انجام بدین و از تخفیف۳۰ درصدی که الان ارائه شده استفاده نمایید. و برنامه کلاس تقریبا از یک هفته قبل از شروع کلاس ازطریق پیامک و سایت اطلاع رسانی میشه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شما شاید این موارد را هم دوست داشته باشید: