دسترسی سریع به کتاب‌ها و پکیج‌های نظام مهندسی (چنانچه به راهنمایی نیاز دارید اینجا کلیک نمایید.)

لطفا ابتدا رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایید:






لطفا صلاحیت مورد نظر خود را انتخاب نمایید:
لینک‌های مناسب برای شما:

کلاس‌های حضوری آزمون نظام مهندسی

کتاب‌های آزمون‌ نظام مهندسی انتشارات نوآور با آخرین ویرایش و اصلاحات مباحث، آیین‌نامه‌ها، ضوابط و قوانین کشوری، برای آزمون امسال بروزرسانی شده‌اند.

کتاب‌های آزمون‌ نظام مهندسی:

همچنین می‌توانید برای مشاهده کتب مباحث مقررات ملی ساختمان اینجا را کلیک نمایید.


آزمون های ورود به حرفه مهندسان که به اختصار آزمون‌ نظام مهندسی نامیده می‌شود طبق روال سالهای اخیر در دو نوبت (معمولا در تابستان و زمستان) و در رشته‌های هفتگانه مهندسی برگزار شده و مهندسین می‌توانند بمنظور دریافت پروانه اشتغال بکار مهندسی (در صورت داشتن مدرک تحصیلی مرتبط، طبق ضوابط، سنوات و مدارک لازم) در یک یا همه صلاحیت‌ها شرکت نمایند.

آزمون هر صلاحیت بصورت جداگانه در روزهای پنجشنبه و جمعه (صبح و عصر) برگزار می‌شود. جهت شرکت در آزمون، عضویت در نظام مهندسی الزامی نمی‌باشد ولی پس از قبولی جهت دریافت پروانه اشتغال بکار مهندسی می‌بایست در نظام مهندسی استان محل اقامت خود عضو شوید.

از جمله شرایط دریافت پروانه اشتغال بکار مهندسی، گذشتن سه سال تمام از دریافت مدرک تحصیلی می‌باشد و سابقه بیمه الزامی نیست. همچنین لازم به ذکر است اعتبار قبولی در آزمون‌های نظام مهندسی چهار سال بوده و شما می‌توانید در این مدت برای دریافت پروانه اشتغال اقدام نمایید.

توجه داشته باشید بعد از قبولی در آزمون نظام مهندسی، پروانه پایه ۳ از طرف وزارت راه و شهرسازی صادر می‌شود و برای ارتقاء پایه از سه به دو، داشتن سنوات کافی و شرکت در دوره‌های ارتقاء پایه الزامی خواهد بود.

منابع آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده منابع آزمون‌های نظام مهندسی و تهیه کتاب‌های آزمون‌ نظام مهندسی انتشارات نوآور می‌توانید اقدام نمایید.

 آیا سوالی دارید که جوابش اینجا نیست؟ 
می‌توانید‌ سوال ‌خود در ‌مورد کتاب‌های ‌موردنیازتان ‌را در ‌ساعات اداری ‌در قسمت گفتگوی آنلاین بپرسید و یا با شماره تلفن‌های۲-۶۶۴۸۴۱۹۰(۰۲۱) تماس حاصل نمایید.

با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی ، از جدیدترین اخبار کتاب‌ها و تخفیف‌ها و مطالب مهندسی آگاه باشید:    

انتشارات نوآور ناشر تخصصی کتاب‌های نظام مهندسی

مخصوص داوطلبان آزمون اسفند 1402:

جهت دریافت پیامک رایگان و لحظه ای تاریخ ثبت نام، منابع و اخبار آزمون نظام مهندسی دوره‌ی بعدی، ضمن انتخاب رشته، تلفن همراه خود را در کادر زیر وارد نمایید: