محرممحرم

با سلام و احترام، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، مهلت دانلود ویدئوهای کلاس شما که در نیمسال اول سال ۱۴۰۱ برگزار شده است، تا تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد و ویدئوهای کلاس های برگزار شده در نیمسال اول سال ۱۴۰۱، فقط تا تاریخ فوق، در سرور نوآور قابل دانلود خواهند بود، تاریخ ذکر شده به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و از آن تاریخ به بعد ویدئوها از روی سرور حذف خواهد شد و پس از حذف به هیچ عنوان امکان دانلود مجدد ویدئوها نیز وجود نخواهد داشت.

قابل ذکر است، ویدئوها قابلیت دانلود و مشاهده آفلاین در موبایل (صرفا اندروید) و ویندوز را دارند و در صورت دانلود ویدئوها، می‌توانید مادامی که  فایل دانلود شده ویدئوها را از روی دستگاه خود حذف ننمایید، از آنها به وسیله نرم‌افزار نوآورآنلاین استفاده نمایید.

لذا در صورت نیاز به ویدئو و استفاده از دسترس دائمی به ویدئوها، نسبت به دانلود نسخه‌ی آفلاین همه ویدئوهای کلاس خود تا قبل از تاریخ فوق، اقدام کنید.

توجه: برای دانلود آفلاین ویدئوهای کلاس خود ابتدا نرم افزار نوآور خود را بروز رسانی کرده و سپس ویدئوهای کلاس خود را دانلود نمایید. بدیهی است پس از پاک شدن فیلم‌ها از سرور به هیچ عنوان دسترسی به ویدئوها به هیچ‌وجه میسر نخواهد بود.

دانلود آخرین نسخه نرم افزار نوآور

با آرزوی موفقیت.

0 نظر در مورد «اطلاعیه‌ی تمدید زمان دانلود ویدئوهای کلاس پیش از حذف»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.