‎-%۹

فیلم مدیریت آزمون و ارائه استراتژی پاسخگویی به سوالات

مشخصات ویدیو:

توجه ویژه: ویدیو(های) این محصول قابل دانلود در تمامی دستگاه‌ها می‌باشد.
برای این منظور، کافیست پس از خرید، از منوی بالای سایت وارد اطلاعات حساب شده و سپس روی منوی ویدیوها کلیک نمایید.

نمایش جزئیات بیشتر نمایش محصولات مشابه نمایش توضیحات و سرفصل‌ها

نکات مهم قبل از خرید محصولات الکترونیکی
  1. امکان استفاده محصولات‌الکترونیکی فقط از طریق نرم‌افزار اندروید/ویندوز نوآور وجود دارد.
  2. امکان استفاده از محصولات الکترونیکی روی دستگاه‌های آیفون و مک وجود ندارد.
  3. حداقل مشخصات موردنیاز کامپیوترتان: رم 4 گیگابایت و ویندوز 10 با معماری 64بیتی.
  4. حداقل مشخصات موردنیاز گوشی اندرویدی شما: اندروید 7 و 1 گیگابایت فضای خالی.
  5. لطفا پیش از خرید، از نصب و اجرای نرم‌افزار نوآور مطمئن شوید.

توضیحات

فیلم مدیریت آزمون و ارائه استراتژی پاسخگویی به سوالات

بعد از کسب شرایط لازم برای شرکت در آزمون نظام مهندسی، بسیاری از مهندسان به فکر اخذ پروانه مهندسی می‌افتند. تصمیم به شرکت در آزمون نظام مهندسی، گام اول و راحت این مسیر است و مهندسان باید بدانند که برای کسب موفقیت در این مسیر باید کفش آهنی به پا کنند. در تعامل با مهندسان، این موضوع دیده شده است که غالبا به دنبال یک قرص موفقیت هستند که در کمترین زمان و با کمترین مطالعه، آن‌ها را آماده شرکت در آزمون نظام مهندسی بکند؛ به اصطلاح خودمانی، به دنبال معجزه یک شبه هستند و تمایل دارند در زمره‌ی ضرب‌المثل “یک شبه ره صد ساله رفتن” باشند؛‌ تجربه چندین ساله ما در این زمینه نشان داده است که همچین قرصی که یک شبه ما را به موفقیت برساند، بدون تلاش وجود ندارد و این مسیر در گرو انتخاب و مطالعه درست به وجود می‌آید.

مشاوره صفر تا صد آزمون نظام مهندسی

وقتی در رابطه با دغدغه‌ی شرکت در آزمون نظام مهندسی از داوطلبان سوال می‌شود، غالبا این پاسخ را می‌دهند که منابع و مباحث زیاد هست و فرصت نداریم همه این موارد را مطالعه کنیم؛ بله درسته و دغدغه درست و به‌جایی هست و برای حل این دغدغه، پیشنهاد ‌داوطلبان این است که شروع کنند به مطالعه مباحث بدون هیچ قانون و نظمی!

مورد بعدی که اصلا ذهن داوطلب‌ها را درگیر نمی‌کند،‌ شرایط روز آزمون است؛ شما اگر در دوره‌های نظام مهندسی شرکت کرده باشید و یا خودتان مشغول مطالعه برای آزمون باشید،‌ بیشتر تمرکزتان بر روی مطالعه آزمون است و این عقیده جا افتاده است که کسی که زیادتر مطالعه کند موفق‌تر بوده و به حد نصاب قبولی می‌رسد؛ تجربه ارتباط با هزاران داوطلب این را نشان می‌دهد که بیشتر از ۴۰ درصد داوطلبانی که اهل مطالعه برای آزمون بوده‌اند، به جهت آشنا نبودن با شرایط روز آزمون، به حد نصاب قبولی نرسیده‌اند.

درواقع برای موفقیت در مسیر مطالعاتی آزمون نظام مهندسی، ۵۰ درصد مسیر مطالعه و تلاش شماست و ۵۰ درصد دیگر شناخت آزمون و شیوه مطالعه و شرایط روز آزمون و در یک کلمه، مدیریت آزمون، می‌باشد و این چیزی است که داوطلبان اکثرا از آن غافل می‌شوند و دائما به فکر ۵۰ درصد اول هستند که لازم است ولی کافی نیست.

بنابراین برای کمک به موفقیت بیشتر داوطلبان، پر کردن این خلاء آموزشی و با توجه به نیاز داوطلبان برای شناخت مسیر مطالعاتی و بحث‌هایی که بعضا از چشم داوطلبان چه در هنگام مطالعه و چه در هنگام آزمون دور می‌ماند، فیلم مشاوره‌ای صفر تا صد آزمون نظام مهندسی توسط انتشارات نوآور،‌ منتشر گردید. این فیلم، از سه بخش مجزا تشکیل شده است:

قسمت اول: شرایط شرکت در آزمون و شناخت ماهیت آزمون

قسمت دوم: کسب آمادگی در آزمون و شیوه‌های مطالعاتی

قسمت سوم: مدیریت آزمون و ارائه استراتژی پاسخگویی به سوالات

شما در حال مشاهده توضیحات مربوط به قسمت سوم (مدیریت آزمون و ارائه استراتژی پاسخگویی به سوالات)، از مجموعه ویدیو آموزشی مشاوره صفر تا صد آزمون نظام مهندسی، هستید؛ برای مشاهده قسمت‌های دیگر اینجا کلیک نمایید.

آنچه در این دوره آموزش داده‌‎می‌شود

بسیاری از داوطلبان، مطالعه مناسبی برای آزمون داشته‌اند و تعداد زیادی تست حل کرده‌اند ولی در روز آزمون، به اصطلاح نمی‌توانند صد خودشان را ارائه کنند و نتیجه مطلوب را بگیرند و چه بسا به نتیجه عدم قبولی هم می‌رسند و این موضوع، انگیزه آن‌ها برای شرکت در آزمون را از بین می‌برد. نکته مهم اینجاست که در هر آزمون آزمایشی، مثل کنکور، نظام مهندسی و کارشناس رسمی، یکسری قواعدی در روز آزمون باید رعایت شود و یا شرایطی در روز آزمون پیش می‌آید که داوطلب از قبل فکری برای آن نکرده است و مجبور می‌شود که زمان پاسخگویی به سوالات را به دست و پنجه نرم کردن با این چالش‌ها بگذراند. در این قسمت از ویدیو مشاوره صفر تا صد آزمون نظام مهندسی، مفصل به این موضوع و ناگفته‌های روز آزمون پرداخته شده است؛ شرایطی که تا قبل از حضور در آزمون، آن‌ها را ندیده‌اید و بهتر است که قبل از آزمون به گوشتان خورده باشد. همچنین در رابطه با استراتژی پاسخگویی به سوالات نیز در این قسمت نکاتی ارائه شده است. نکاتی که در این قسمت از ویدیو به آن پرداخته شده است عبارتند از:

۱- شیوه جمع‌بندی در هفته آخر آزمون

۲- مدیریت آزمون و زمان‌بندی مناسب

۳- بایدها و نبایدهای روز آزمون

۴- ارائه استراتژی پاسخگویی به سوالات آزمون

۵- ارائه نکات و تجارب روز آزمون

۶- روند بعد از آزمون (اعلام نتایج و…)

قسمت سوم از ویدیو مشاوره صفر تا صد آزمون نظام مهندسی، در رابطه با مدیریت آزمون و ارائه استراتژی پاسخگویی به سوالات می‌باشد؛ در واقع این ویدیو حاصل تجربه تعامل با داوطلبان زیادی هست که در روز آزمون به خاطر توجه نکردن به مسائل به ظاهر کم‌اهمیت، به حد نصاب قبولی نرسیده‌اند و دانستن این نکات، شما را برای روز آزمون آماده‌تر می‌کند.

انتشارات نوآور

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فیلم مدیریت آزمون و ارائه استراتژی پاسخگویی به سوالات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

محصولات پیشنهادی سایر کاربران سایت: